torsdag 22 december 2016

Jul om 2 dagar

Hejsan, när jag skriver detta blogginlägg så är det 2 dagar kvar till julafton. Jag har inte bloggat sådär jättemycket på grund av att jag vill hinna med skolan och så vidare. Om 1 vecka så är det till & med nyårsafton. Hur snabbt har inte 2016 gått? 2016 har gått väldigt snabbt. 2016 har även varit ett superbra år, jag ska ju till exempel på Marcus & Martinus konsert i globen, jag kan fortfarande inte fatta det! Det är bara 2 månader kvar. Kanske 1 månad & några veckor men strunt samma. Jag kommer försöka blogga lite oftare men har varken orkat eller hunnit. Idag i skolan så visade vi upp filmer som vi gjort & musikvideos. Dock blev det väldigt konstigt när musikvideon jag varit med & spelat in. Alla scener log huller om buller. Sedan har vi sett en film om en pojke som börjar i balett & har en pappa som inte gillar det. Det sista vi gjorde på dagen i skolan var att vi fick ett paket var. Vi gjorde en lek då man slog en tärning. Inte slog bokstavligt men jag tror ni förstår. Om man fick 2 eller 4 fick man ta ett paket i högen. Om man fick en 6:a fick man byta med någon & om man fick 1 3 eller 5 så fick man inte ta något paket. Så höll vi på i cirka 10 minuter. Det var faktiskt väldigt roligt att göra. Hoppas ni kommer ha  en bra jul & ett gott nytt år!💗

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar