fredag 19 augusti 2016

Skolstart & framtiden!

Hej, välkomna till ännu ett inlägg. Idag ska jag prata om skolstarten & om vad som kommer hända med bloggen nu när jag börjat skolan! Jo, skolan började igår & det var jättekul! Vi gjorde som vi gör varje år, hissar upp en flagga, äter glass & träffar vänner! Jag har fått ett nytt klassrum & en ny lärare som är jätterolig! Det är helg & jag kommer ha superkul! Imorgon ska vi ha släktkalas eftersom min mamma & lillebror fyller år på Tisdag! På Söndag ska jag till Boda Borg med 2 kompisar! Nu kommer vi till ämnet om vad som kommer hända med bloggen. Jo, jag tänker att jag bloggar ungefär 1/2 gånger i veckan eller om jag har tid så kan det bli mer. Jag vet iallafall att på Måndagar, Tisdagar & Onsdagar kan jag inte blogga eftersom skolan slutar sent då & på Tisdagen är det ridning 16:30! Men vi får se hur framtiden blir. Jag kan lova att jag kommer blogga ett långt tag framöver. Det kanske inte kommer vara lika roligt men jag kommer aldrig ta bort bloggen, men hur blir framtiden? Om ni vill veta det så får ni se det om flera år då jag kanske är vuxen, det är endast då jag kanske vet hur min framtid kommer se ut. Kanske lever jag ensam utan någon som älskar mig, kanske lever jag med en pojkvän, barn & supermånga vänner, kanske lever jag ute på gatorna eller så kanske jag sitter i min säng & drömmer om den som jag kanske är kär i då. Ni kan inte veta vad ni kommer jobba med i framtiden, ni kan inte veta hur er familj kommer se ut även om ni kanske har en pojkvän/flickvän! Ingen vet, bara när ni är vuxna! Hoppas ni gillade detta inlägg så ses vi i nästa! Ha det superbra! Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar